20 Ağustos 2012 Pazartesi

Koli-kolik

Günler oldu koli kesmedim. Bugün bedenimdeki kıpraşımların tavan yapması nedeniyle aranma çalışmalarım yoğunluk kazandı. Üye olduğum sitelerde takıldım, grindr, scruff ve growler'da arandım. Yok anam.. Yeni bişeyler yok. Bulduğum 5 kişiden 4'ü ofsayt bi tanesi de uzakta. O taraflara geçince buluşuruz belki diyerekden onu kenara ayırdım. Bi ara fotoğrafını göndersin ona göre bakcez tabe:)
Daha önce belli zamanlarda görüştüğüm tipler var. Bereket ki varlar yani. Yoksa kuruyup kalmıştım herhalde:) Gerçi onların sayısı da giderek azalıyor:) Hele bi tanesi vardı, en sık görüştüğüm. Son koli kesme çalışmalarımız esnasında yatağa bok bombası attığı için ayıptır söylemesi, bütün hevesim kaçtı, soğudum :-/ Temiz adamdı vesselam, ama olunca oluyor demek ki. Hayat bu hiç bişey belli olmaz:)
Önümüzdeki günlerde küçük bi geziye çıkacam. Bakalım, bu geziyle ilgili çok hayalim var:) Bütün fantazilerimi gerçekleştirmek adına aranıp dururum muhtemelen:) Grindr çok çalışacak galiba:)

Neyse, bakıcüük artıkın neler olacak.

Ama önce yakınımdan bi koli bulsam iyi olacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder