11 Ekim 2012 Perşembe

Koli bulunan siteler!

Efendim, blog alemine girer girmez ilk yazistigim cizistigim (cizisme kismi yanlis anlasilmasin), teknik konularda yardimi esirgemeyen arkadasimiz BiGay bi sure once yazdigim bi yaziya yorum yapmis ve yorumlarindan birinde koli bulunan internet sitelerini, benim kullandiklarima istinaden yorumlarimi ve site isimlerini paylasmami istemisti. Ben de nacizane bildigim kadariyla kendi deneyimlerime dayanarak, tamamen benim fikirlerimden olusan (baskalari o siteleri farkli degerlendirebilir) bi yazi yazip yorum olarak eklemistim. Kendisi ise bu yazinin yorum olarak kalmamasi gerektigini, blogda normal bi post olarak paylasmami onermis. Ben de 'ayy seni mi kircam' diyerekten paylasiyorum efenim burda.

Not: Yazinin orjinal versiyonu Bigay'e hitaben yazilmisti. Yaziyi genele uygun halde ufacik duzeltmelerle yayinliyorum.



Öncelikle, eğer akıllı telefon kullanıyorsaniz android ve iphone’larda kullanılabilen ve çokça bilinen bazı application’lar (aplikasyon-uygulama) var. Grindr ençok bilineni. Mesafeye göre en yakınındaki başta olmak üzere diğer kullanılıcıları gösteriyor. Bu gibi uygulamalardan koli bulunması olası. Bazı kullanıcılar ‘ay yok ben aşk arıyorum’ dese de sayıları çok nadir ve her koşulda sex ile sonuçlanıyor aranma faaliyetleri:) Grindr disinda cok kullanilan gay aplikasyonlardan Sucruff ve Growler var. Ikisi de spesifik olarak "ayi-bear" kesim icin hazirlanmis olsa da herkes kullaniyo valla. Uff yaa butun Grindr"da kim varsa hepsi diger aplikasyonlarda da var.. :P

Sonralıkla, çokça bilinen ve kullanılan, benim bildigim internet siteleri ise şöyle;



Gabile: Türkiye’de ençok bilinen ve kullanılan site bu olsa gerek diye düşünüyorum. Eğer en çok azdıysaniz ve en kısa zamanda görüşecek bir koli arıyorsaniz chat sayfası ideal. Türkiye’nin dört bir yanından yüzlerce kullanıcısı var. Aynı zamanda en çok kıro, man kafa ve malı bünyesinde barındıracak kapasitede bir site.

Gayromeo-planetromeo: Gayromeo adresi Türkiye’de yasaklandığından beri planetromeo adresiyle hayatına devam ediyor. Benim favori sitelerimden. Gabileye kıyasla kıro, öküz, hödük oranı daha düşük bir site. Site tasarımının biraz karışık olması ve bir zamanlar Türkçe dil ayarı yapamadığı için insanlar uzak duruyordu bu siteden ve bu nedenle öküzler azınlıktaydı. İnternational bir site. Dünya çapında çok fazla kullanıcısı var. Başka bir şehre veya ülkeye gezmeye gidenler burada seyahat durumunu belirterekten gittikleri yerdeki kullanıcılarla yazışma-tanışma imkanı buluyor. Istanbul’a çok fazla turist geliyor ve bunu çok seviyorum:) Turistler harika sevişiyor :)

Hairyturks: Kıllı Türk erkeklerinin takıldığı bir site. Kıllı ve ayısever arkadaşlar için ideal.

Bearwww: Adından da anlaşılacağı üzere ayı sitesi. Bear tabir edilen ve onları beğenen insanların takıldığı site. International olmasıyla birlikte Türkiye’de de oldukça geniş bir kitlesi var. Kılı tüyü olan herkes orda. Ayı deyince aklıniza iri yarı, 300 kilo bi kıl yumağı gelmesin. Çok hoş genç arkadaşlar, muscled şahsiyetler de var. Gelgelelim niyeyse bu güzelim arkadaşların büyük çoğunluğu iri yarı, koca göbekli amcalardan hoşlanıyor:(

Gaydar: International bir site. Türkiye’de de var baya bi kullanıcısı. Hele bir zamanlar, benim körpe olduğum dönemlerde :) ‘aayyy çok elitim, geziyorum tozuyorum, yurtdışına gidip geliyporum, hemi de ingilisçe biliyorum’ diye gezinenlerin çokça kullandığı, ‘ayy çok kuuulum’ diye gözüne soktuğu bir siteydi. Çok uzun zamandır ziyaret etmiyorum açıkçası. Bunun bir de turkgaydar diye bir Türkiye versiyonu vardı bir zamanlar.

Manjam: Kaydadeğer diğer sitelerden biri. Bir nevi Romeo gibi bir şey

Manhunt: Internetional bir site. Dünya çapında hatırı sayılır bir kullanıcısı var. (Dünya çapında bilinen sitelerin en sevdiğim özelliği ise arama yapıp, diğer ülkelerdeki güzel varlıkların fotoğraflarını süzerek aaahh ah diye iç geçirmek :P)

Bunlar dışında badoo, hi5, siberalem gibi siteler var. Bunlar sadece gay değil, mix. Kadın erkek tonlarca kullanıcısı var. Badoo ve hi5 dünya çapında siteler. Siberalem benim körpelik zamanlarımda daha çok böyle duygusal bişiler arayanların takıldığı bir siteydi. Büyük aşkımla ordan tanışmıştım hatta. Hala var mı kontrol etmedim, uzun zamandır bakmadığım sitelerden.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Kayalık, deniz kenarı, parklar, sinemalar vs. koli bulmak açısından hiç tarzım olmadığı için bana göre siteler daha güvenilir yerler.

Ha bir de artık insanlar koli bulmak için veya manita yapmak için twitter’ı da kullanıyor bilginiz olsun ;)

2 yorum: