17 Ekim 2012 Çarşamba

Tesadufun boylesi

Efenim yeni bi koli macerasiyla daha karsinizdayim. Kolikolik bendeniz, dun degil ondan onceki gun muydu neydi (tam hatirlamiyorum) bi koli randevusuna gittim. Ilginc yani ise tesadufen aylar once dunyanin bilmem neresinde olan bi adamla iki lafin belini kirmistim sucruff'ta, ahan da o adamlan kestim koliyi. Dunya gayler icin kucuk lan, valla bak..

Ben iste bi gun evde her zamanki gibi grindr, scruff ve growler arasinda gezinirken, scruff'ta bi adam ilisti gozume. Soyledim mi bilmiyorum, ben bu akilli telefonlarda-iphone'larda kullanilan gay aplikasyonlardan scruff ve growlr'i daha cok severim. Cunku lokal olarak en yakininizdaki kisileri gosterdigi gibi, global kisminda da dunyanin degisik yerlerindeki o an online olan kisileri de gosteriyo. He iste ben de o global kisimdaki irkekleri incelemeyi seviyom, uff ne varsa orda var valla. Nasil boyle kasli, ilik gibi herifler var anlatamam. Iste arada boyle hos gorunen tiplere mesaj atiyom filan. Yine site boyle bir gun gozume biri ilisti ve oylesine mesaj attim. Cok kisa iki laklak yaptik. Ben Istanbul'un bilmem neresinde o ise Brezilya'nin bilmem neresinde.

Neyse efenim bu herifcaaz burnumun dibine gelmis. Internetteki uye oldugum siteyi kontrol ediyorum mesaj var mi diye. Siteye girdim 1 dakka sonra mesaj geldi. Benimle bulusmak istiyomus. Tabi ben resminden tanidim bu herifi, aradan aylaaaarrr gecmesine ragmen, ayni resmi kullaniyodu. Tabi ben bahsetmedim hic daha once yazistigimizdan. Kalktim gittim kaldigi yere. Bir sevistik bir yiyistik anlatamam, poppers filan kullaniyoz, boyle ucmusuz filan. Ama oyle romantik, slow motion filan degil, boyle kutur kutur bi sevisme yani. Uzun suren sevisme seansimiz sonuca ulastiktan sonra uzandik yan yana. Daha dogrusu kollarimin arasindaydi kendisi. Baktim uzaniverdi kollarimin arasina ben de karsilik verdim, sardim sarmaladim. Severim boyle sarmas dolas olmayi ama genelde yabancilarla pek yapilabilen bisey degil bu yaw. Daha dogrusu benim tanistigim cogunda yoktu, sadece Guney Amerikalilar ve Ispanyollar haric. Ahh benim Ispanyol sevgilim geldi aklima bak simdi.. Ahh ah.. Neyse konu dagilmasin. Efenim bu boyle yatiyo kollarimin arasinda, ben de opuyom falan. Bana dedi ki seni taniyor gibiyim, yuzun tanidik geliyo. Ben de dedim boyle boyle biz yazistiydik filan. Anlatinca bu da hatirladi.

Neyse efendim guzel bi tesaduftu. Ama adamin kendisi de hostu, tip duzgun, kili tuyu yerinde, sakali da var daha ne olsun. Guzel lapus alikan adam bulmak zor. Bu adam da o nadir bulunan cinstendi. Valla dudaklarim sisti uzadi ama doyamadim.

4 yorum:

  1. aptal telefon kullanmamın cezasını çekiyom ben. bi de akıllı telefonum olsa peheeyyy:D
    operadakidoyumsuz:P

    YanıtlaSil
  2. ben de akıllı telefon istiyorum işte ama sevgilim olmaz diyor.. demek ki bundan mıııışşşş...

    YanıtlaSil
  3. Operamizin fazileti, seni zaten telefon paklamaz, sen buyuk seyleri seviyon :P o yuzden aypet kullaniyodun :P

    Ayy ben "bu" fazilet arkadasimizi Grindr'da goruyodum hep a dostlar:) Nasil dedikoducuyum :))

    YanıtlaSil
  4. BiGay gardasim, telefon degistirme sevgili degistir :)) Benim iphone'um var diye sevgilim de iphone aldi :)

    YanıtlaSil