17 Haziran 2013 Pazartesi

Ben geldiiiiimm!

Kızlaaarrr!

Başlığa bakıp aklınızdan kötü şeyler geçirmeyin, boşalmadım. Sadece blog dunyasına geri döndüm.

Uzun zaman oldu yazmayalı. Bugünden başlayarak bir süre yine birşeyler karalamaya çalışacam.

Hayatımda neler oldu bu süre zarfında diye düşünürsem bi sik olmadı aslında. Hala bi baltaya sap olabilmiş değilim. Okul desen tırt. Sadece bi yeni bi yere taşındık. O kadar..

Bir hafta kadar bunalımdaydım. İçime Yıldız Tilbe kaçmış gibi bi halim vardı. Erken yaşta iktidarsızlık sorunuyla karşı karşıyaydım. İyice şüphelenmeye başladığım bi noktada sırf meraktan koli kestim. Yok lan korkulacak bişey yokmuş. Gece 1:30 civarı adam gelip karşıma dikildiğinde aaa bi baktım benimki canlıymış, çalışıyormuş meğer:) Açılışı yaptık böylece.

Hadi hayırlısı. İlk adımı attık gerisi gelir herhalde:)

Yeni maceralarla görüşmek dileğiyle :)

öpt. kib.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder