20 Haziran 2013 Perşembe

Sezona bomba gibi girdik :)

Kızlaaaarrr ablanız zikiştiiiii!!

Dün bütün gün kös kös oturup nette arandım (insan azmayagörsün, nette zaman nasıl geçiyo anlamıyosun). Akşam ilerleyen bir saatte biriyle öylesine yazıştım. Anam bi baktım ciddi çıktı. Partneriyle aralarına üçüncü istiyormuş, ayrı ayrı sevişmiyorlarmış bıt bıt..Iyi dedik kabul ettik. Çok aman aman tipler değildi ama yokluğun gözü kör olsun. Gözlerimi kaparım 3some yaparım diyerekten hazırlandım. 20 dk sonra kapı önündeydi adam, atladım arabaya gittim evlerine gecenin bi körü. Tırsmadım değil. Tanımıyorum etmiyorum, bilmediğim bi semt, hiçbişey bilmiyorum onlara dair, üstelik iki kişiler. Neyse, kalktık gittik..

Hayatımda bir ilk daha yaşamış oldum. Ben hep böyle sert zikişen, rough sex seven ve öyle takılan biri olarak hayatımın en yumuşak iki adamıylaydım. Lan yumuşak derken gacıvari demiyom hemen aklınıza o gelmesin. Soyunduk. Aldılar beni aralarına. Biri bi kolumda uzanıyo diğeri diğer kolumda. Ve beni bildiğin seviyolar böyle mır mır kedi gibi. Soft dokunuşlar, yumuşak öpüşler, slow motion. Ayy dedim nooluyoz bu ne. Dersin adamlar bedenime tapınıyo, ayin filan yapıyolar. Dersin yatak odası değil manastır. Ayy tarif edemiyorum.
Heriflerden biri fena değildi, diğeri ise hiç tipim değil. Bi süre onunla da sevişmeye çalıştım ama yok anam öpüşmeyi bile bilmiyo nalet. Bıraktım onu bi kenara zaten ilgilenmedim sonra. İlerleyen vakitlerde de o kıçını dönüp yattı zaten:) Neyse efendim ben bütün gün erekte bir penisle gezmiş biri olarak daha fazla dayanamayıp boşaldım bir süre sonra. Sonra da sıvışmanın yollarını aradım tabisi :)
Tipi fena değil dediğim adam gelmişti beni almaya. Daha biz yatak odasına, diğerinin yanına gitmeden köşede sıkıştırıp beni öptü filan çaktırmadan. Arabada da sürekli öptü mıncıkladı. Eve bırakırken de numarasını verdi, seninle yalnız görüşmek isterim, eğer istersen ara beni diyerekten:) Ay ne fena bunlar, birbirilerinden gizli iş çeviriyolar:)


2 yorum:

  1. hahah zavallım ne bilsin gelecekteki kumasına kıçını döndüğünü lol :D

    YanıtlaSil