17 Eylül 2012 Pazartesi

3some; yok ben almasam...?


Bu blog genel anlamda cinsel maceralarımı anlatmak için açılmış bir blog olduğundan gerek, geçenler de yaşadığım 3some-üçlü sex denememi anlatmayı bir borç bildim.

Du hemen anlatiim,

Efendime söyliiim, ben şimdi bu Grindr’dan taa dibimde görünen bi herifle yazışmaya başladım. Aynı gün de buluştum sanıyorum (hatırlatığım kadarıyla). Hemen bi çırpıda geldi aldı beni arabasıynan. Aslında çok tipim değil ama spora gidip iyi fücüt yapmış, fücüdü gayet iyiydi. Diğer bi eksi özelliği ise feminen ve ‘edilgen’ olması. Hani tabir-i caizse, Gabile’nin chat bölümünde nickini ‘köle’ diye yazanlar var ya, hah onlardan işte. Ne dersen yaparım, sen sadece emret, beni istediğin gibi kullan tarzında bi herifti. Tecrübe defterimde böyle bir durumun eksikliğinin farkında olan ben, ‘ayyy noolcak bi de bunu deniim’ diyerekten buluştum. Eksik kalmasınJ

Ay efendim işte gittik evcaazına, tahtadan bi karyolası var eski model, başladık içraata. Sert ilişki seven ben, biraz çok mu sert odum ne.. Yatak kırıldı kırılacak kıvamında ileri geri yaylanıyo, yatak başlığı üzerine dizilmiş çerçeveler, biblolar ve kitap patır patır aşağı düşmeye başladı bir süre sonra. Durduk mu, hayır. İcraata tam gaz devam. Haa söyledim mi bilmiyorum, ağzına boşaltıp yutanlar hep ilginç gelmiştir bana, nasıl mide o yaa!.. Meninin o vıcık vıcık halinden tiksindiğim için muhtemelen…

Neyse efeeeendim, bu arkadaşımız illa da grup olsun, illa da arkadaşların varsa getir 3some olsun hatta ne kadar kalabalık olursa o kadar iyi olur gang-bang olsun diyerekten illa birilerini bulmamı söyledi. Tamam, bulursam haber veririm dedim.

Takıldığım sitede daha önce bana sarkmış, fakat sexüel rolümüzün aynı olması ve tipinin hiçte müsait olmayışı nedeniyle reddettiğim biri vardı, o geldi aklıma. Eve gelince çalışmalara başladım. Her iki tarafa da durumu iletip, birbirilerini anlattım. Bi görüşme koordine ettim ve ikisinin telefonda görüşmesini sağladım. Neymiş efendim benim siteden tanıştığım herif dominantmış, köle-efendi tarzı sexi severmiş filan falan. Bu konuda deneyimim olmadığını ve hatta bunun tarzım olmadığını kendisine söyledim ama ‘sen gel, yapmak zorunda değilsin, sadece sexe katılırsın istediğin gibi’ dedi. Tahmin edileceği üzere tabi ki kabul ettimJ

Hayatımın en komik sex macerasıydı sanırım…. Gülmemek için kendimi tutamayacağım zamanlarda bi şekilde yanlarından ayrılıp biraz kıyıda köşede güldümJ

Nedenine gelince..

Siteden tanıştığım herifle buluştuk. Baktım fotoğrafında gördüğümden farklı değil, yani hiç tipim değil. Adam gayet sıradan, mazlum, kendi halinde bir dingonun teki. Öyle kendi halinde, alelade biri. Hani öyle sertti, maçoydu filan, ııı-ııhh değil. Neyse sonuçta onunla sevişmeyecem diyerekten avutup kendimi, gittik diğer herifin evine.

Ayyy bi de dersin sanki eve tesisatçı çağırdık, tamire geldi. Almış takım çantasını gelmiş, gel de gülmeJ

Eve girer girmez bu herif bi değişti, görülmeye değerdi. Kaşlar çatıldı, sert bi tavır takınıldı.. Sonradan ayıktım ki dominat-efendi filan olunca böyle olunuyomuş demek. E tabiî ki güldüm, güldüğümü o görmese de evine gittiğimiz, daha önce yattığım o herif gördüJ aman görürse görsün yaanee, napiim.

Hemen açtı takım çantasını onca alet edevatın içinden buldu bi kelepçe, taktı diğerinin kollarına. Elleri kelepçeli adama uzaktaki ve yetişmekte zorlanacağı bir lambayı kapattırmak gibi bazı zorlanacağı şeyler yaptırarak o eziyeti izledi filan. Bundan rahatsız oldum ama neyseki kısa kestirdim. Çağırdım yanıma ve muameleye başladık efendime söyliim. Yok yaw öyle eziyet verici, köle muamelesi filan yapılması hiç benim tarzım şeyler değilmiş. Adam gibi doğru düzgün sevişip düzüşmek yetiyo bana.

Baktım ki pek işler yolunda gitmiyor. Dominant vatandaşımız kelepçelediği adama değil de bana ilgi gösteriyo. Onunlayken erekte olmuyor ama benimle ilgilenip bişeyler yaparaktan erekte oluyor. Kelepçeleri çözdürdükten sonra ikisini seviştirdim, izledim. Ama yok, bişeyler eksik. Herifte tık yok..

Amaaaann dedim bunlarla uğraşamam, hemen giriştim kendim icraata. Aman naapim kimsenin keyfini bekleyemem. Kenara attım herifi ben baktım keyfime. Derken bi baktım bizim üçlü sex diğer ikisinin bana süpet alıkmasına dönüşmüş. Hiçte hayal ettiğim şey bu değildi, şikayetçimiydim, hayırJ Üstelik erekte olmayan adam bana süpet alıkınca erekte olabildi LOL Üstelik benim boşalmam sayesinde galeyana gelip kendisi de boşaldı hahaha ..

 
Farklı bir tecrübeydi, grup-3’lü fark etmez yine açığım böyle tekliflere, yazının başlığına aldırmayın (aklınızda olsun tamam mıJ ), ama gel gelelim uyumlu birileri olması şart.

Uyum yoksa işler kesat hacı..

2 yorum:

  1. Ağzım beş karış okudum... vallahi iyi cesaret hacı diyorum, başka da bişi demiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Amaan yok be normal seyler bunlar, sasirma :)))

    YanıtlaSil