11 Ekim 2012 Perşembe

Zormus blogcaazimdan ayri kalmak

Nedir benim bu teknolociden cektigim sevgili kuzucuklar?..

Bayaca bi sure once bi aksam laptopi actim ve actigim anda sistem gocuverdi. Hicte anlamam zati boyle teknolocik seylerden. Hos ben koliden baska bi boktan anlamam o da ayri mesele..:)

Efendim iste laptop goctu ve beni sardi bi yusuf yusuf durumlar. Ertesi sabah icin hazirladigim bi dokuman var onu print etmek icin acmistim laptopi. Ustelik vakit 22:30 civari. Ayyy cildircam. Naapsam ne etsem diyerekten yusuflanirken aklima biri geliverdi..

Bu biri diye bahsettigim sahis boyle bodur, keltos bi vatandas. Ben zamaninda daldan dala konmiim diye bununlan fuck buddy olmustum. Kendisi bana ayilip bayildigi icin fuck buddy'im olmak icin can atiyordu (ayy bu cumle cok gotu kalkik oldu ama neyse). Efendim ben de onunla bununla muhattap olmaktansa bununla idare ediim demistim. Ayyy bi de beni evinde cok iyi agirlardi, surekli arabayla alir sonra geri birakirdi, cok deger verir el ustunde tutardi. Ha bi de sarilarak yatmayi severdi.  Neyse efendim bi sure oyle takildik ama baktim bu sevgilimmis gibi davraniyo ve bu beni cok bogmaya baslamisti. En son koli kestigimizde yataga zicmasi son noktayi koydu. Zicmak ne kelime ayyy dersin yataga bok bombasi atmislar. Lanet kadin... Ayy neyse bunu kisa kesiim yaa, igrenc. Ama garibim hic ummuyordu, cok utandi. Gerci benim onu secmemin nedenlerinden biri de cok temiz olmasiydi. Ama iste oluyo boyle kazalar. Ayy sogudum iste yaa. Arada bulusuyorum cay corba muhabbetine ama hiic mi hic yatasim yok.

iste efendim sagolsun ki bana hala deger veriyormus, gecenin bi yarisi atladi arabasina geldi. Kendisi bilgi islemci bi zat-i muhterem. soktu etti acti kapadi biseyler biseyler yapti ve en azindan o print etmem gereken dosyayi kurtardi.
Hayatimda ilk defa kestigim koli bi ise yaradi. Simdiye kadar hicbirinden bi hayir gormedim valla sex disinda. Bu adam ilk ve tektir. Ama bu devirde kimse karsiliksiz bisey yapmiyo. O gece hemen bu iyiliginin karsiligini bedenimlen odemek zorunda kaldim:)

Neyse efendim iste o gun bugundur laptopim bu herifte. Guya tamir etcek hayla bekliyoz :) Ama neyse ki kendi kulustur laptopini isimi goreyim diye bana birakti. Sagolsun varolsun.

Bu nedenle cicegi burnunda blog sevdam yarim kalmistii bi suredir...

Bakalim bundan sonra yazabilir miyim vakit buldukca.

Bunca zamanda ne oldu, yazacak ilgin bisey var mi die dusundum ama yok anacim. Ayni ben, yine arada bi kac kisiyle yiyismisligim vardir yalan yok. Ama iste bu ara koli furyasinda bi durgunluk var anlamadim gitti :)

Ayy neyse ben birami tazeleyip ben yokken neler olmus neler bitmis bi bakiim.

2 yorum:

  1. bilgi işlemci laptopun altını üstüne getiriyordur şu anda :)) silinmiş dosyaları falan da bulmaya çalışıyordur artık sana ait ne varsa bakayım diye :)) dikkat et içine bi program atıp seni toptan takibe almasın ne yapıyor ne ediyor diye :))

    öngörüme sağlık :D

    YanıtlaSil
  2. Bu takip meselesinden yana ben de killanmiyo degilim acikcasi. Gizlim saklim yok blog disinda, benim hangi gay sitelerinde profilom varsa onun da var. Tek derdim sifrelerimi ele gecirecek bisey yapmamasi. Ayrica bilgisayar konusunda tembelimdir, oyle ozel bi dosyam yok. Malum sitelerde ve chatte kullanmak uzere oramin buramin fotografini cekmistim ve ben bu tur dosyalari hep masaustune atarim :) Bol bol bakar artik fotograflarima :))

    YanıtlaSil