23 Ağustos 2012 Perşembe

Başım çok ağrıyor bacılar!

Eveeeet nerde kaldıydık?..


Blog yazmak hakkaten meşakkatli işmiş. Çocuk gibi bakım istiyo vesselam. Çocukları pek sevmeyen biri olaraktan nasıl böyle bir yükün altına girdim hayret ediyorum kendime.

Başım bir ağrıyor bir ağrıyor geberecem sanki. Şakaklarımı matkapla delesim var. Ama tabi arsızım. Aldım şarabımı yine. Bu nedenle ağrı kesici de kullanamıyorum. Şarap biter bitmez hemen yatağa. Uyuyunca anca geçer bu baş ağrısı.

Dün nihayet uzun bir aradan sonra üzerimdeki laneti kırmış bulunuyorum. Sitelerde arana tarana zor bela bi koli buldum nihayet. Koli kesen arkadaşlar iyi bilir yer meselesi hep sorundur:)) Kafama göre birini bulsam ya yer sorun oluyor ya da uzakta oluyorlar. El altında hazırda bulunan, arada görüştüğüm garanti kolilerden de ses seda yok ne zamandır. Neyse gecenin ilerleyen saatlerinde bi amca seksüel anlamda rollerimiz aynı olsa da süpet yapabileceğini söyledi. Ben de 31 çekmektense oral yolla boşalmak daha iyidir diye düşünerekten efendime söyliim kabul ettim. Üstelik hiçte tipim olmayan biriydi ama bazen insan mecbur kalıyo:)) Neyse efendim arabasını tarif etti. Arabalardan hiç mi hiç anlamam. Gerçi anladığım herhangi bir bokta yok, araba tek değil. Marka model söyledi ama o karanlıkta markayı nasıl seçecem ayrı bi durum.
10 dk sonra kapıda kocaman bir jeep. Durdu önümde, açtı pencereyi. Görünce tanıdım. Aldı beni götürdü evine. Geçtik yatak odasına. Diz çöktü önümde ve bir yumuldu ki off anam off.. Sexuel faaliyetlerimi aynada izlemekten fena keyif alırım. Oral seksin büyük bölümünü aynada izledim. Öyle bir boşaldım ki ağzına sanki iliklerimi bile boşalttım yani adamın ağzına o derece doluymuşum. Ha bi de bazıları ağzına birinin boşalmasını ve yutmayı seviyor. Zevk meselesi tabi :) Sonra tekrar bıraktı evime. Gece süper bi uyku çektim sonra:)

Bu aralar bi kaç gün rahat edecem, kafa dinleyecem. Hatta bi arkadaşımı ziyarete gidecem. Onunla birkaç gün kalıp, bütün içki - yemek hayallerimizi, grup sex-3some hayallerimizi, gece gezmeleri hayallerimizi gerçekleştirmek içinle var gücümüzle çalışacaz:))
Hade bakalım hayırlısı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder