18 Ağustos 2012 Cumartesi

Merhaba

Can sıkıntısından ben de bu blog camiasını adımımı atmış bulunuyorum. Şu an yazmam gereken bir ödevim olduğu halde ben oturmuş bunları yazıyorum. Acısı çıkacak kesin ama du bakalım. Amaaan naapim yaa çok sıkılmıştım.
Bi yandan şarabımı yudumlarken bi yandan da TV'ye baktım biraz. Crime investigation izlemekten yakında dedektif olacam herhalde. Başka kayda değer birşey bulup izleyemediğimden aslında. Yok lan bi de ben seviyorum böyle cinayetler falan filan.
Neyse...

Arada google üzerinden tesadüfen bulup okuduğum bloglar vardı. Okuyunca gördüm ki aslında blog yazmak iyi bişey lan. Yazıyosun, rahatlıyosun. Kimse seni tanımıyo, içinden ne geliyosa en yalın ve samimi halinle anlatıyosun ne güzel. Herhalde bana da iyi gelir.
Gerçi ben maymun iştahlıyım, bi başladığımın devamı gelmiyo, yarıda kalıyo. Du bakalım blog yazma işine ne kadar devam edecem.

Üff sıkıldım, neyse yeter bu kadar. Biraz daha kurcaliim şu blog taslaklarını. bi diyazn yapiim kendime.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder